Nieuwe roadmap van aanpassingen die eraan zitten te komen in Q1 2024:
1>* Compleet nieuwe fora en thema (het oude fora zal erna gesloten worden) reden? Deze fora software is inmiddels verouderd en worden geen updates meer verkregen.. Ook dat heel techfora straks in 1 thema te zien zal zijn.->>>
2>* User systemen: Word nieuw en geïntegreerd in thema van techfora. (Raadzaam om even geen nieuwe usersystemen aan te maken op dit moment op dit fora > usersystemen)
Deze 2 onderdelen moet in Q1 2024 klaar zijn.
Heb nog een verzoek, u het hier weer drukker wordt mis ik berichten omdat ik alleen maar de laatste 5 berichten zie staan bij recent.
Is het mogelijk dat ik gewoon kan scrollen?
Heb nog een verzoek, u het hier weer drukker wordt mis ik berichten omdat ik alleen maar de laatste 5 berichten zie staan bij recent.
Is het mogelijk dat ik gewoon kan scrollen?
Hier had ik al rekening mee gehouden, zit een aparte knop voor ongelezen berichten. Hiermee krijg je alles op een lijst wat je gemist hebt. Ik kan eventueel kijken voor later of er nog een scrollbare box bij komt.
Is het mogelijk dat ik gewoon kan scrollen?Hier had ik al rekening mee gehouden, zit een aparte knop voor ongelezen berichten. Hiermee krijg je alles op een lijst wat je gemist hebt.
Is die knop er al of komt dat na update?
Is het mogelijk dat ik gewoon kan scrollen?Hier had ik al rekening mee gehouden, zit een aparte knop voor ongelezen berichten. Hiermee krijg je alles op een lijst wat je gemist hebt.
Is die knop er al of komt dat na update?
Deze knop is al aanwezig. Ook heeft deze oude fora die optie als je rechts boven kijkt onder je inlog gravatar. Staat ongelezen, en onbeantwoorde topics. 😉
Fase 1 is bijna afgerond, dan op door naar fase 2.
Dus Usersystemen is bijna klaar?
Gigabyte X870E Aorus Elite WIFI7 - AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance DDR5-6000-CL30 - Scythe Mugen 6 Black Edition Dual Fan - ASUS Radeon RX 7800 XT 16GB - Cooler Master MWE GOLD 850 V2 ATX 3.1 White Edition - Corsair 3500X ARGB Case.
Vandaag ruim 3 kwart dag bezig geweest met user systemen.. aardig op weg, stuite op laatst tegen 1 probleem aan waar ik even niet uit kwam. Vandaag even afstand nemen en morgen weer met frisse blik op verder.