IK heb helemaal niks met F1 maar hoop als NL er natuurlijk dat Max wint.
Vind die Hamilton ook een ongelooflijk verwaande eikel en ik wel wel eens zien hoe die reageert als hij verliest...
Dat was nog eens spannend zeg, geweldig voor Max!
IK heb helemaal niks met F1 maar hoop als NL er natuurlijk dat Max wint.
Max... geboren in België en sinds z'n 18e wonend in Monaco. Alleen z'n paspoort is Nederlands? 😛
Vind die Hamilton ook een ongelooflijk verwaande eikel en ik wel wel eens zien hoe die reageert als hij verliest...
Ja dat wel.
Wat heeft dit te maken met jouw bewering dat Max zijn wereldtitel zorgt voor meer verkeersdoden en mijn grappig bedoelde antwoord ?
Dit heeft meer te maken met jouw tegenvraag. Max win = meer verkeersdoden in NL zit in een andere grafiek.
Ik moet eerlijk bekennen, deze snap ik ook niet helemaal.
2015; Max begint in de F1 te rijden, tevens einde daling verkeersdoden in Nederland 😉
Oke, iets meer uitgezoomed dan;
Er zijn natuurlijk nog 101 dingen die tegelijk veranderd zijn, maar het valt me gewoon op dat pre-Max we een dikke tien jaar (sinds z'n pa er mee stopte; gevolgd door een forse daling in verkeersdoden 😛 ) nagenoeg niks over F1 hoorden.
Overigens; waarom is dat stomme verloop om van 90mm PP naar 110mm lijmmof te gaan bijna nergens op voorraad?
Van 't weekend een lekkende plee gedemonteerd. Hop... 90mm PP vanaf reservoir... netjes in 90 > 110 mm verloop met manchet... en dan verlijmd in 110mm PVC. Haha. Elke spoeling kleine regenbui en de poten van het frame verroest. PP is niet te lijmen natuurlijk. Maar het juiste hulpstuk om die aansluiting wel te maken... is dus bijna nergens te koop.
Er zijn natuurlijk nog 101 dingen die tegelijk veranderd zijn, maar het valt me gewoon op dat pre-Max we een dikke tien jaar (sinds z'n pa er mee stopte; gevolgd door een forse daling in verkeersdoden ) nagenoeg niks over F1 hoorden.
Ik vind het een interessante theorie.
Maar zeer onwaarschijnlijk dat er een verband is.
Het aantal verkeersdoden zal je natuurlijk NOOIT op nul krijgen... Mss is het gewoon te wijten aan het feit dat min of meer 'het best mogelijke scenario' zo goed als bereikt is...
Dit heeft meer te maken met jouw tegenvraag. Max win = meer verkeersdoden in NL zit in een andere grafiek.
Ik moet eerlijk bekennen, deze snap ik ook niet helemaal.
2015; Max begint in de F1 te rijden, tevens einde daling verkeersdoden in Nederland 😉
Oke, iets meer uitgezoomed dan;
Er zijn natuurlijk nog 101 dingen die tegelijk veranderd zijn, maar het valt me gewoon op dat pre-Max we een dikke tien jaar (sinds z'n pa er mee stopte; gevolgd door een forse daling in verkeersdoden 😛 ) nagenoeg niks over F1 hoorden.
Het een sluit het andere niet uit, wie weet zijn er meer auto's na 2015 op de weg? Ik vind het maar een rare gedachtenkronkel.
Het een sluit het andere niet uit, wie weet zijn er meer auto's na 2015 op de weg? Ik vind het maar een rare gedachtenkronkel.
Ik vind het er 1 in de trant van "sinds Daphne Schippers wereldkampioene sprint werd steken er meer joggers zonder te kijken over met meer verkeersdoden tot gevolg" 😉
Er zijn natuurlijk nog 101 dingen die tegelijk veranderd zijn, maar het valt me gewoon op dat pre-Max we een dikke tien jaar (sinds z'n pa er mee stopte; gevolgd door een forse daling in verkeersdoden ) nagenoeg niks over F1 hoorden.
Ik vind het een interessante theorie.
Maar zeer onwaarschijnlijk dat er een verband is.
Nou, de dag begon met twee automobilisten die een geslotenverklaring negeerden.
En daarnet op de terugweg in een woonwijk volgas ingehaald worden door een of ander GTI'tje die vervolgens een STOP-bord negeerde. Een km een auto die de file voorbij reed over de verkeerde weghelft om langs de verkeerde kant van een verkeerseiland z'n auto in de voorsoorteerstrook naar links te drukken. Gevolgd door twee km verderop eentje die volgas over de kruising wegtrok met als schijnbaar doel mij aan te rijden. En dan weer een dikke kilometer verderop een Volvo rijder die het nodig vond mij richting geparkeerde auto's te duwen.
Ik vermoed dat een groot deel gisteren gezien heeft dat je bij de F1 gewoon de bocht mag afsnijden buiten de baan en dat daar verder geen consequenties aan verbonden worden.
Het een sluit het andere niet uit, wie weet zijn er meer auto's na 2015 op de weg? Ik vind het maar een rare gedachtenkronkel.
Vorig jaar zijn er in Nederland heel veel minder auto kilometers verreden dan in 2019. Maar dan nog hebben de automobilisten het gepresteerd ongeveer netzoveel mensen dood te rijden. 😕
Het een sluit het andere niet uit, wie weet zijn er meer auto's na 2015 op de weg? Ik vind het maar een rare gedachtenkronkel.
Ik vind het er 1 in de trant van "sinds Daphne Schippers wereldkampioene sprint werd steken er meer joggers zonder te kijken over met meer verkeersdoden tot gevolg" 😉
Het grote verschil is dat jij de data er niet bij hebt 😛
Het een sluit het andere niet uit, wie weet zijn er meer auto's na 2015 op de weg? Ik vind het maar een rare gedachtenkronkel.
Ik vind het er 1 in de trant van "sinds Daphne Schippers wereldkampioene sprint werd steken er meer joggers zonder te kijken over met meer verkeersdoden tot gevolg" 😉
Het grote verschil is dat jij de data er niet bij hebt 😛
Ik zie geen verschil in de waarschijnlijkheid van onze stellingen.
jij hebt wel data, en die klopt ongetwijfeld, maar geen enkel bewijs dat dit überhaupt iets met je stelling te maken heeft.
Daarom gooide ik er ook maar zo'n stelling tegen aan.
Er zijn natuurlijk nog 101 dingen die tegelijk veranderd zijn, maar het valt me gewoon op dat pre-Max we een dikke tien jaar (sinds z'n pa er mee stopte; gevolgd door een forse daling in verkeersdoden ) nagenoeg niks over F1 hoorden.
Ik vind het een interessante theorie.
Maar zeer onwaarschijnlijk dat er een verband is.Nou, de dag begon met twee automobilisten die een geslotenverklaring negeerden.
En daarnet op de terugweg in een woonwijk volgas ingehaald worden door een of ander GTI'tje die vervolgens een STOP-bord negeerde. Een km een auto die de file voorbij reed over de verkeerde weghelft om langs de verkeerde kant van een verkeerseiland z'n auto in de voorsoorteerstrook naar links te drukken. Gevolgd door twee km verderop eentje die volgas over de kruising wegtrok met als schijnbaar doel mij aan te rijden. En dan weer een dikke kilometer verderop een Volvo rijder die het nodig vond mij richting geparkeerde auto's te duwen.
Ik vermoed dat een groot deel gisteren gezien heeft dat je bij de F1 gewoon de bocht mag afsnijden buiten de baan en dat daar verder geen consequenties aan verbonden worden.
Het een sluit het andere niet uit, wie weet zijn er meer auto's na 2015 op de weg? Ik vind het maar een rare gedachtenkronkel.
Vorig jaar zijn er in Nederland heel veel minder auto kilometers verreden dan in 2019. Maar dan nog hebben de automobilisten het gepresteerd ongeveer netzoveel mensen dood te rijden. 😕
Ik vermoed, en nee heb ik geen data van, dat het persoonlijk begint te worden.
Al die automobilisten zijn helemaal klaar met je negatieve uitlatingen en zoeken je bewust op 😉
Maar even zonder gein, we hebben hier al zo vaak gezegd dat we met je eens zijn dat er veel te veel mafkezen met een rijbewijs( of zonder) rondrijden.
Maar ook dat veel fietsers schijt hebben aan regels, anderen en/of hun eigen veiligheid.
We moeten het samen doen alleen is het steeds meer ikke eerst.
Ik zeg 1 woord: Wielrenners...
Ik zeg 1 woord: Wielrenners...
Precies, sinds we weer helemaal meedoen in het peloton draaien de ambulances over uren 😉